Austin Lucas (USA, zpěvák K10Prospect)

„.. kolem deváté večerní vlezl na pódium týpek vypadající, že neumí do pěti počítat, otrhaný džíny a příšerná džíska s nášivkou Terorrizer přes celý záda, v uchu nejt jak dvojkoruna. Jenže hrábnul do strun a bylo to tam. Zdání holt někdy klame. Těžko nějak škatulkovat – čistý zpěv jen za doprovodu elektrické kytary. Všechny skladby - balady v pomalém tempu, na klubový prostor zvuk kytary naprosto úžasný, stejně kvalitní instrumentální výkon mr. Lucase. Kapitola sama pro sebe byl zpěv – procítěný, melancholický, dechberoucí … Možná si teď někdo říká, že asi magořím, vyznavač Master’s Hammer a ulítává na popině, ale jestli budete mít vážení metalisté možnost, na tohoto člověka se jděte podívat. Ještě dodám, že jednu píseň zapěl jen tak bez doprovodu kytary. Lidi civěli jak na zjevení a přinutili Austina aspoň k jednomu přídavku ..“

„.. americký kytarista AUSTIN LUCAS se mi líbil jak z CD, tak na koncertě v rokáči na Křemelce. Ani tentokrát nezklamal. Pozval lidi, aby si sedli pod pódium a pak hrál a hrál a zpíval a zpíval. Kdo nečetl mou velechválu minule, tak jen připomenu, že se jedná o maníka v stále stejné džísce, jen s kytarou a skvělým hlasem. Žádný metal, žádný punk, pohodová rocková muzika, snad trochu „nakažená“ irskými baladami. Dvě skladby zazněly dokonce i bez té kytary …“

" ..následují dva bonusy, které má na svědomí kytarista a zpěvák K-desítek Austin Lucas. Názvy sloužit nemůžu, poněvadž v bookletíku nejsou. První je postavena vyloženě na zpěvu a Austin dokazuje, že je výborný zpěvák; jen za doprovodu el. kytary (bez bicích atd.) předkládá melodickou pocitovku s čitým zpěvem – snad jakýsi žalozpěv. No a druhý bonus je vpodstatě totéž, a já zjišťuju, že poslední dvě písně se mi líbí víc než produkce celé kapely. Ne, že by těch 6 skladeb K10P bylo špatných, v daném stylu určitě patří k lepšímu průměru, ale poslední dvě balady mě oslovily víc .."